Blogia
0000000000000000

Mega.Repetitive.mac.32.avi

goolnk.com

 

 

napisao - Mohsen Zolghadr
Zemlja - Iran
godina izdavanja - 2018
Opis - Krug terorističkih napada i incidenata u svijetu

Mega milijuna ponavljajućih brojeva

Konkurencije,.

Definitivno izgleda zanimljivo, a ne tipični film Will Smitha. Kao njegov afrički naglasak

Uh. Više Will Smith? Zar se ne može samo povući ili tako nešto? Shvatio sam da je talentiran, samo odlazi. Carteru bolje da joj bolje pomogne. Uzmi. Prije nego padnem na steroide. Znao sam Id vjerojatno kao što je ovaj film, ali je bilo puno bolje onda sam mislio id biti! Velika mješavina horor i komedije! Neki stvarno cool obrisi! Razvoj lika za Tree bio je stvarno dobro izveden. U početku ste je mrzili, ali onda ste postali brižni za nju. Uistinu pametan film.

Morao sam upisati, 50 centi horor film kako bih pronašao ovu prikolicu. Ovo je zapravo rub sutra djevojka je Tom krstarenje bez make up. Rođen sam 13. listopada 1994. godine. Hahaha Groundhogs Day Movie ... Nije li to jezivo što je puštanje na moj rođendan.

0 comentarios